2009. február 15., vasárnap

Miskolc, Horváth Zsolt (325.000 ; 790.000

Zsolt barátomhoz került a kocsi. Megcsinált rajta jópár dolgot (nem emlékszem mindenre): vezértműszíj csere, hűtő csere, kardán kereszt csere, mindenféle más apróság. + rakott bele egy általa forglamazott méterszámlálót, ami azóta is nagyon jól működik, ezúttal is köszönöm neki. Ha valakinek kell a száma megadom, tényleg nagyon jó méterszámlálókat árul. Mondta jó lenne alá magasító pogácsa, azt is csinált, kb 3 centis, szerepe, hogy jobban ki lehessen alulról mosni a kocsit. Megállapította, hogy mostani laprugók, lengéscsillapítók hullák, kell másik. javasolta rendeljek old man emu-t, megfogadtam. 250.000 Ft, 2 hónap várakozás. Traubenrauter (tuti nem így írják) rendeltem, a 16 kerületben. Gondolom gyalog hozatták Ausztráliából, hogy olcsóbb legyen a szállítás. Viszonyítás képpen, usa-ból 4 leömlö, diffizár megjött 1 héten belül kb 50$ szállítási költséggel. Mindegy, innen sem rendelek többet. Futómű megjött, de nem jó, hihetetlen kemény, első lengéscsillapító 3 centit tud nyúlni. Szóval szerintem nem érdemes ilyet rendelni, legalábbis nem lj80-hoz. Hétvégén lementem Zsolthoz, egy nap alatt aláraktuk, végre elindulhattam vele Pestre, persze megint késő este, csak most a barátnőmmel, kisérőautó nélkül. M3-as, 75 km/h átlagot jöttünk. Végig esett az eső, abalktölrő az út 80% alatt működött (hol igen, hol nem) Megérkeztünk.
OME: 250.000Ft
Zsolt által végzett/cserélt dolgok: kb 75.000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése